Tuesday, October 20, 2009

صفحه چهارم


سلام

در ابتدا بگم دوست عزیزی دارم که بیمار شده و به دعای همه شما نیازمنده، ازتون میخوام برای سلامتیش دعا کنید و از خدا بخواید به همه تن سالم بده که هیچی مثل سلامتی نیست،من که خیلی نگرانشم
امروز برای کاری از منزل اومدم بیرون و برای اینکه ببینم چقدر به رفت و آمد در کوالالامپور با وسایل نقلیه عمومی آشنا شدم یه دوره شمسی قمری تو شهر زدم و خدا شکر به راحتی برگشتم، که به عقیده خیلی ها پیشرفت خوبی داشتم ؛ البته اونقد هم سخت نیست
وسایل نقلیه ریلی درون شهری اینجا از آن 2 شرکت است، یکی "ال آر تی " و دیگری "کی تی ام"؛ قبلا از دوست عزیزم آرش شنیده بودم که خط "کی تی ام" خیلی بده اما بازم از رو کنجکاوی و نادانی یه میسر کوتاه رو سوار شدم که خیلی پشیمان و نادم هستم و به شما میگم هیچ موقع اگه اومدین مالزی سوارش نشین
امروز روز پر ترافیکی بود از جهت تماس تلفنی که از ایران داشتم، ابی اصغری به همراه اسی طحوری از مغازه ابی زنگ زدن، صالح ربیعی اسپانسر شده بود طبق معمول از موبایلش زنگ زد که هم با حسن ربیعی که تازگی پدر شده و محمد احمیراری و امین بزرگی صحبت کردم که در نوع خودش جالب بود
فردا میرم دانشگاه که مسائل مربوط به ثبت نام رو یک سره کنم،که خدا بخواد بزودی برم سر کلاس
عماد صائبی عزیزم کامنت زیبایی نوشته برام که از خوندنش خیلی لذت بردم و آرامش پیدا کردم
از همتون ممنونم

انتهای پیام
فرت


No comments:

Post a Comment