Friday, October 23, 2009

صفحه پنجم

سلام
امروز تقریبا دو هفته است که در مالزی هستم، کم کم به زندگی تو اینجا عادت کردم، به زندگی در تنهایی ومسائل مربوط به این نوع زندگی کمی تا قسمتی مسلط شدم خدا رو شکر
پریروز کارای ثبت نامم تو دانشگاه تموم شد و از دوشنبه آتی میرم سر کلاس زبان؛ تو دانشگاه برای دانشجویان ورودی جدید مراسم خاصی میرن ، که توسط دانشجویان سال بالایی اجرا میشه ، شامل آشنایی با قوانین دانشگاه ، آشنایی با امکانات دانشگاه و کلی مسائل متنوع دیگه که همراه کلی شعر و سرود و حرکات مفرح و شاد که برا روحیه دانشجو خیلی خوبه
با مقایسه روز اول دانشگاه در ایران و روز اول دانشگاه تو مالزی دلم برا تک تک دانشجویان ایرانی سوخت چونکه روز اول دانشگاه عموما با زهرچشم حراست یا استید محترم روبرو هستن
مراسم آشنایی با دانشگاه طی سه روز انجام میشه با برنامه متنوع به اضافه شعر و سرود ..... واقعا جای عطا خالی ؛ راستی یه کیلیپ از عطا گذاشتم تو فیس بوک بیبنید حتما
اون دوستم که گفتم مریضه جواب آزمایشش اومد خدا رو شکر مشکلی نداره ، مرسی از همتون که دعا کردین
از همه میخوام منو دعا کنید
انتهای پیام
فرت

1 comment:

  1. اگه حرکات موزونش خوبه بگو ماهم بیایم ولی اگه فقط آهنگ خالیه خبر بده دست جمعی بیایم

    ReplyDelete