Sunday, December 13, 2009

صفحه نهم


سلام

امروز و بعد از کلی پی گیری بالاخره اینترنتم وصل شد، در نبود اینترنت گاه گداری آنلاین میشدم اما فرصت نوشتن نبود

اوضاع خوبه و روبه پیشرفته ، ولی از لحاظ زبان هنوز تا رسیدن به نقطه ایدآل کلی فاصله دارم ، من تلاش میکنم شما دعا بفرمایید

(در این مدت که وبلاگ رو به روز نکردم متوجه شدم که این" روزنه "ئاونطوری هم بی منظر نیست (یعنی بدون خوننده

خیلی ها از جمله پدر گرامی گله مند بودن که چرا نمی نویسی ؟

از بقیه دوستان هم که وبلاگم رو خواندن و کامنت گذاشتن وچه اونایی که خواندن و کامنت نذاشتن تشکر میکنم

ماه محرم نزدیکه و دلم برای هیات و محرم تهران بسیار تنگ است ، تو رو خدا اگه رفتین هیات منو دعا کنید

این هم از اون دسته چیز هاست که آدم تا نزدیکه بهش قدرشو نمی دونه ولی تا از دور میشه تازه میفهمه چیو از دست داده

مثل مادر و پدر ، خواهر و بردار، قوم و خویش ( به قول عطا : قوم و خرس) و مابقی مسایل که اینجا برای من خیلی بیشتر از قبل مهم جلوه میکنه ، همش با خودم میگم کاش ایران بودم این کارو میکردم ، کاش ایران بودم به فلانی بیشتر محبت میکردم ، اونجا رو بیشتر میرفتم ؛ یه طوری مثل فردای آخرت که آدما موقع حساب رسی با نعره و گریه میگن کاش بنده بهتری بودم برای خدا

خلاصه که قدر تمام لحاظات رو بدونین که بعداً غصه شو نخورین !
نمی خواستم نصیحت کنم اما شد دیگه ، معذرت می خوام
انتهای متن
فرت

4 comments:

  1. محمد جان غصه نخور امسال محرم خودم جات رو خالی می کنم، امسال تکیه درست زیر پنجره اتاق خوابمونه!
    امروز عمو خیر اله ایمیلت رو ازم گرفت می خواست بیشتر ازت خبر داشته باشه.
    مواظب خودت باش.
    داداشت

    ReplyDelete
  2. سلام. خوشحالم كه اوضاعت خوبه. ما هم همه خوبيم. امسال تمام شب هاي عزاداري محرم حتما بيادت خواهيم بود چون همونطور كه علي هم گفت، هيئت زير پنجره اتاقمونه
    يه چيزه بامزه برات بنويسم. ناديا روزها خونه خانم درياباري هستش و مامان اكبري مرتب مي روند و به ناديا سر مي زنند. ديروز كه رفتم دنبالش خانم درياباري گفت خانم اكبري اومد دم در و به عليرضا- پسرش- گفت سلام محمد جان حالت خوبه؟
    درياباري مي گفت تا من خنديدم متوجه شد و گفت دلم براي محمد تنگ شده
    اينجا همه به يادتند
    مواظب خودت باش

    مامان ناديا

    ReplyDelete
  3. Pesar man farsi nadaram, sharmande, vali baram jalebe ke minevisi. kheili shenavar va ravoon. ziad ahle khoondan nistam vali ba neveshtanet haal mikonam. hanooz nafahmidam chera!
    hala shayad badan fahmidam.
    merci

    ReplyDelete
  4. نقطه ایده آلت کشنده هم هست؟

    ReplyDelete