Friday, December 18, 2009

صفحه دهم

سلام
امروز جمعه است ،دیشب شب زنده داری با حالی داشتم،وتا خود سحر بیدار بودم ،سحری به وسعت همه دنیا
هنگام سحر مه خیلی زیبایی همه جا رو گرفته بود
این روزها روزهای خاصی رو تو زندگی تجربه میکنم که تا حالا تجربه نکرده بودم،توصیف این روزها برام خیلی سخته،اصلا میترسم توصیفش کنم چرا که شاید از زیبایش کاسته بشه
به لطف اینترنت پر سرعت سریال آشپزباشی رو راحت دانلود میکنم و میبینم،از بازی پرویز پرستویی عزیز لذت میبرم و از همه بیشتر از دایی خانواده خوشم اومده، حالش حال خوبیه ؛رها، آزاد از نظر مغز
و جواب من به صادق حسینی که همیشه با کامنت های یخش باعث گرمای بلاگ من میشه :من یه عمره برای سلامتی تو دعا میکنم و سلام خودمو برات ارسال میکنم
نوشته محسن مخملباف (مراببوس برای آخرین بار) رو خوندم ،و لذت بردم، پیشنهاد میکنم بخوانیدش
هیچ خبری از محرم این جا نیست، گویا سفارت هم برنامه عزاداری فقط برای عاشورا و تاسوعا داره
تقریبا یک ماه به پایان این ترم مونده ،من تلاشم رو میکنم شما دعا کنید برام
از علی و فاطمه عزیز(بردارم و همسر گرامیش) وسام امیدی که از دوستان خوبه من در مالزی است به خاطر کامنت هایی که مینویسن تشکر میکنم
انتهای متن
فرت

1 comment:

  1. ghabel nadare, age haal nemikardam comment nemizashtam.
    Boro daramet

    ReplyDelete